hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Kapillärer och förmak och aerob nedbrytning

Kategori: Allmänt

Oj oj oj. Kan man mäta kunskapsvolym i hjärnan? Haha. Imorgon avslutas första delen av 3 på den utbildning jag kämpar mig igenom just nu. Eller kämpar är nog lite orättvist ord; jag njuter mig igenom den. Det är otroligt mycket information som ska in i hjärnan på väldigt kort tid, men samtidigt är det sååå inspirerande så det känns ändå bra.
Men ja, jag är trött. Jobbar ju som vanligt och pluggar kvällar och helger. Nå. Imorgon är jag klar, och kör del 2 i november. Blir lagom det!

Det är läskigt att ge sig in i något helt nytt och verkligen bara chansa. Fast å andra sidan är det helt enkelt så jag jobbar.

Jag har köpt nya skooor! :D platåsneaks från asos.com. TACK SÅ VERY MUCH!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: