hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Djurönäset

Kategori: Allmänt

Tjuuuuu!
Befinner mig just nu ute på Djurönäset. Går en kurs i förhandlingsteknik genom Unionen som hålls här ute. 4-stjärnigt hotell i skärgårdsmiljö med cp-god mat och massor av träningsmöjligheter! Idag efter utbildningen slappade jag i mitt fina rum (och SJUKT mjuka säng) sen gick jag till middagen som bestod av hjortstek, och efter det gick jag till gymmet och gav min övre samt centrala kontrollzon ett jevvla wake up-call. Nu ligger jag i mjukissängen och kollar på X-factor.

Nå. I helgen hölls Stefan och Fredriks 55-årsfest med vinnar-tema ute i fina Malma Gård. Det blev väldigt lyckat, och det var kul att se pöjkarna så himla glada! :)
Att dessutom spendera en hel helg i vacker miljö med Beverly Hills-familjen är inte heller fel nånstans. <3
Det finns massor av bilder, bjuder här på några få... Kommer fler när jag sitter vid dator.
Tack Cissi för bilderna! :D

Gud vad jag har det gott just nu.
Men shit vad jag saknar Stefan. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: