hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Inspirationen är på topp

Kategori: Allmänt

Om ni nu skulle undra vart jag hållt hus så ska ni minsann få veta. Alldeles nu.
Senaste veckan har jag suttit i skolbänken igen och gått en licensutbildning som träningsinstruktör! Och det har varit så överfantastiskt kul och givande och inspirerande så det liknar ingenting!! Jag FATTAR inte hur jag kunde sluta jobba inom dans/träning, det är ju detta jag vill göra! ...bl.a. ;)
Jag har iaf blivit godkänd på mitt praktiska prov, nu väntar jag spänt på rättning av teoritentan också, om jag blir godkänd på den så har jag äntligen min licens! HURRAAAA!
Inom kort ska jag också ta licens som gruppinstruktör så jag kan börja jobba mycket, och efter det ska jag bli PT. Men det får bli längre fram när jag har mer kött på benen. Bokstavligen talat också, haha.
Jag funtar på att göra en träningsklassiker och ta en bild på mig direkt efter ett träningspass, sen lägga upp en likadan om ca 6 veckor. För nu ska Vickan bli STARK! :D

Lite andra hållpunkter i korthet:
* kan folk förihelvete nu inse vilka renodlade, retarderade rasister SD består utav så de kan försvinna från svensk politik? Ge mig EN rimlig förklaring varför de här människorna med deras åsikter och beteende drivna av hat ska ha något att säga till om vad gäller att leda Sverige.

* Kan vi även börja inse vilken småaktig mobbare med gränslösa mindervärdeskomplex Katrin Zytomierska är? Nej, det är inte "häftigt" att provocera genom att mobba. Speciellt inte i vuxenlivet.

* ZLATAN! <3

* Jag har tagit bort mina extentions och ska klippa nån cool frilla imorgon. Det enda som är bestämt är att jag ska ha en schysst undercut i nacken! Resten ska jag dividera fram med frisören. PEPP!

* På lördag rockar jag ut bira i baren på Revolver, Fenix Bars rockklubb på götgatsbacken i Sthlm. BE THERE!

* Ha en förbannat mysig helg nu. Ät lite godis och hångla med din partner.

Tataaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: