hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Halloween 2012

Kategori: Allmänt

Oj... Vet inte alls vad som hände där. TUSEN år sen jag uppdaterade bloggen. Skämmes!
Men jag kör på.

I helgen var det utklädnad, Globen och Halloween-fest som gällde. Jag, Stefan, hans mor och bror var och såg Cirque du soleils Michael Jackson-tribute i Globen som var heeeelt fantastisk! Dock väntade jag mig mycket mer akrobatik, men som sagt.. Det var grymt!
Och igår var det maskerad, och eftersom jag ÄLSKAR X-men (vem gör inte det?) så var valet av utklädnad väldigt enkel; MYSTIQUE! För att hon är coolast i hela världen. Punkt.
Synd dock att festen på Snaps var HELT värdelös. Vi smet in på Kellys istället och tog några drinkar. Inte mycket roligare där, men fler folk man kände iaf.
Nu får ni kolla på bilder.
Jag var zombie på jobbet i fredags också! :D
Nå. Stefan var som ni ser zombie, och Peter var Sabertooth. Vi var bäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: