hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Mindre har ju hänt under en vecka...

Kategori: Allmänt

Jag önskar jag kunde skriva av mig här om den situation som råder på min arbetsplats. Om mitt fackliga arbete där, om all kamp och alla resultat och alla icke-resultat. Om alla idéer och alla möjligheter.
Men en tung sekretess (samt sunt förnuft) vilar över det hela, så det får sättas punkt just här.

Och så önskar jag att jag kunde vara lika öppen ibland som jag var förut. När jag hade så himla mycket inspiration och intresse av att alla andra minsann skulle veta vad jag tyckte och kände om det mesta.
Men så tog ens integritet över, jag vet inte riktigt vart fan det kom ifrån, men sakta byggdes nån sorts barriär upp. Ett eftertänksamt filter, på något sätt.
Jag är inte missnöjd, men ganska saknig.

Det är jäääättemycket snö i Stockholm, och det är så hiiiiiimla vackert! :D

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej såg att du gjort håret hos irga! Jag har tappat bort nr till henne! Och behöver få tag på henne angående tid! Vore ytterst tacksam om du ville skicka de till mig! Ha en trevlig jul! Mvh malin

    2013-12-22 | 18:06:39

Kommentera inlägget här: