hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Tatueringar. Och träning. Och så lite öl!

Kategori: Allmänt

Det är söndag och det har hunnit bli första advent. När fan hände det?!! Inte för att jag klagar; både jul och snö har faktiskt varit mysigt välkommet i år. Men det går så himla fort bara!

Vad gäller tatueringar så är jag ÄNTLIGEN klar med min fågel Fenix på låret, och den är helt fantastisk. Det märks att Magnus Pettersson (Evil Eye Tattoo, Sthlm) har sysslat med det här i 20 år, och att han fortfarande brinner för det.
Blev klar efter en kort sittning i torsdag, och i fredags hann han klämma in mig på min lunch för att tatuera ett litet script på handen som jag ville ha.
Inte bara är det väl rätt kaxigt att gadda sig på lunchen, scriptet vart såååå fint, så nu sitter ett av mina favoritord på svenska språket förevigat på sidan av handen. Känns bra. :)

Har fått in en underbar träningsrutin också, jag kör ett pass på gymmet varje vardag innan jobbet och det både funkar och känns skitbra! På helgerna så antingen vilar jag eller går dit när helst jag känner för det.
I såna lägen undrar jag hur fan jag är funtad när jag hamnar i icke-träningsperioder. Inget får mig att må bättre än att slita som ett djur och se resultaten smyga sig på.
Vad gäller maten försöker jag äta mer och ca 5 ggr/dag eftersom jag vill öka i vikt. Dricker också en proteindrink direkt efter träningen för att hjälpa muskeltillväxten på vägen, för den har lyst med sin frånvaro alldeles för länge.

Och givetvis har jag också hunnit med en hel del shopping! :) vinterjacka är fixad, blev en The north face-parka, och vinterskor vart ett par fodrade Dr Martens som jag är helt fantastiskt nöjd med. Så underbart bekväma, varma och framför allt SNYGGA skor! Love love.

Nehepp, nu ska jag väl väcka min snusande sambo här bredvid och få i oss lite frukost. Har varit en härlig helg med utgångar båda dagarna: ut med jobbet i fredags, middag, sällskapsspel och en vända på Ljunggrens med underbara Sysanne och Tommy igår.
Det mesta är helt enkelt väldigt bra nu. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: