hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

YES!

Kategori: Allmänt

Jag gissar att få har missat Isabel Marants kilklackssneakers? Jävla tjat om huruvida de är snygga eller bara cp. Jag älskar f.ö. Isabel Marant. Jag måste bli rik!
Anyhoe.
För oss som tycker dessa sneakers är skitnice (men inte har miljoner på kontot) har DinSko fått in riktigt schyssta ripoffs till ett riktigt bra pris (399:-), och jag har precis ringt butiken närmast mig och bett dom lägga undan ett par svarta och ett par koboltblå for me to pick up lite senare. Blir dock bara ett par, och det lutar åt de svarta. Här är dom:
 
Är så jävla peppad med tanke på att jag med största sannolikhet får hem mina gula jeans idag eller i början på nästa vecka... Och dom ihop med de här dojsen kommer vara riktigt, riktigt coolt. Ska rocka Köpenhamn i den kombinationen tillsammans med en svart Acne-tee och min vinröda MC-jacka.
Jag blir så peppad att jag nästan skämt över min materialism. Med betoning på nästan.
 
Stefan peppar mig (samt gör mig galen av nyfikenhet) genom att tala om för mig att han köpt mig en present. Han säger att det är svart, kostat mellan 0 - 300 sek, är hårt utanpå men mjukt inuti.
Vaaaad är det för nåååååått??
Jag gissade på någon sorts hudlotion eller dylikt, men han säger att det är fel.
JAG VILL VETA!
Några förslag? Jag får iofs reda på det i eftermiddag när han kommer hem, men jag är så sinnessjukt nyfiken.
Jag har det himla bra, jag. :)
 
Idag börjar vår gemensamma semester. SOM JAG JAR LÄNGTAT! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: