hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Varfööööör??

Kategori: Allmänt

Har ni sett "Våra pinsamma kroppar" som går på femman?
De är så jävla ÄCKLIGT med alla åkommor dom tar upp, men jag kan inte för allt i världen missa det. Jag tittar VARJE gång och tycker det är skitäckligt.
Men jag gillar Dr Christian, han är grym.
 
Så jag vart sjukskriven igen, ända fram till semestern. Blandade känslor inför detta, men väljer att se det som nya möjligeheter. Det är nu jag ska passa på att utbilda mig.
Har sökt in till högskolan, håll tummarna...
Jag vågar inte skriva ut planerna helt förrän det är spikat. Vill inte jinxa något!
 
Idag har jag, förutom två läkarbesök, varit ute och promenerat med Stefan och fick ÄNTLIGEN äta mjukglass! Yay!
Fick inviga min fina klänning också från Acne. Loving it!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: