hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Skjut mig.

Kategori: Allmänt

Varfööööööööööööööööööör körde jag och Peter en 10-timmarsfylla igår?
VARFÖR? (för att det var förbannat kul men nu är det klagosång som gäller)
Jag mår så jävla dåååliiiigt. Allvarligt, vad fan händer efter 25 egentligen? ALLT blir hundra ggr värre. Smärta, träning, och framför allt bakfyllan. Sju.....resor.......värre.
Vaknade vid 6-tiden och bokstavligen krälade ur sängen och in i badrummet för att borsta tänderna och skölja flabben med Listerine i typ en kvart. Finns inget vidrigare än att smaka och lukta gammal jävla kapten/cola. Haha. Uuuuuh.
 
Äh. Nu ska jag återgå till mitt sedvanliga daytime-tv-tittande.
Har inte ens vikt upp persiennerna idag och har ännu inga planer på att göra det heller.
Haha. 
 
Note-to-self; sluta upp med att gå in i dörrhandtag med höften. För det kommer göra ont nästa dag. :P
 
Me unt Peter!
 
Det obligatoriska "asschå-shhitt-jag-måste-ta-ett-scheööxigt-foto-och-skicka-till-Scchtefan"-fotot på Kellys toa. Misslyckades (i vanlig ordning) med både sexigheten och att ens skicka iväg fotot till Stefan. HAHA.
 
Fick träffa både bästaste Pedro och fina Martina! :D 
 
 
 
 

Kommentarer

  • stefhanie säger:

    sv: Tack :D
    Och du har sjukt fina tatueringar! :)

    Svar: Tack så mycket! :D
    Hellcat

    2012-07-13 | 11:11:40
    Bloggadress: http://riewe.blogg.se

Kommentera inlägget här: