hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Nu JÄVLAR!

Kategori: Allmänt

Det ska bli 26 grader varmt idag. Med andra ord så ska jag bara ladda min mobil en stund, sen ska jag rusa till apoteket och köpa solskyddstjafs och sen parkerar jag och min bok mig i Vitabergsparken och där ska jag sen steka like it's no tomorrow.
 
Helgen har varit skönskönskön. Har mest påtat hemma och träffat lite folk och igår storstädade vi hemma. Så himla GÖTT!
Måste slå ett hårt slag för Thaibåten här i stan. Ligger på kajen i Hammarby Sjöstad (södersidan) och för er som inte vet är det en båt som dom inrett helt och hållet som vilken mysbar som helst....i Thailand. :) Säljer thaikäk och stora paraplydrinkar och inte minst Chang och Singha! :D Dom har dessutom en brygga som är byggd som en strand, det ligger alltså strandsand över hela bryggan och små solstolar och bord så man kan "ligga på stranden" och dricka bira. Helt jäkla fantastiskt ställe. Kommer lätt bli stammis där i sommar. :D
 
Veckan dårå! Blir en spännande sådan.
Idag ska det bokas resa till Grekland; jag längtar så sinnessjukt mycket efter att åka utomlands. Behöver det!
Imorgon ska jag tatuera mig; alltså fortsätta på min birdie. Det ska skuggas och få dit småfjädrarna.
Onsdag får jag veta hur min närmaste framtid kommer se ut, på ett eller annat sätt. Jag är extremt nervös, vill verkligen det här ska funka.
Och sen är det ju nästan helg. ;)
 
Nu så!
 
 
Steker på Thaibåten!
 
Brände såklart bröstkorgen. Men det var värt'et!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: