hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Hörni, 90-talister!

Kategori: Allmänt

LYSTRING, ungdomar!
Jag har en fråga.
Hur FAN får ni till alla fina typsnitt och texter på era bloggar?
T.ex; jag tänkte göra ett superfint inlägg om att jag och Stefan bokade en fet resa toll Parga, Grekland (!!!!!!!!!!) igår, och tänkte slänga upp en översiktsbild på Parga Stad där vi ska bo, ihop med en gullig, stor text i typ rosa glitter och krusiduller eller någonting (haha). Men så inlägget blir mer levande.
HUR GÖR MAN?! Min 80's hjärna har bara lite koll på paint, och då fattar ni ju hur snyggt det kan bli...not.
Nåja. Tips tages tacksamt emot av tanten!
 
Hursomhelst.
VI HAR BOKAT RESA TILL PARGA! :D :D :D
Den 30/7 (alltså SNART) sticker vi! Vi ska bo mitt i Parga Stad med 200 m till stranden. Vi har redan bokat in oss på en utflykt där vi ska få värsta turen kring bl.a. Styx (!!!) med tillhörande historier från grekiska mytologin vilket jag äääälskar.
JAG ÄR SÅ PEPPAD!
Yaaay! :D
 
Förresten; jag har aldrig tipsat om min Instagram ju.
Följ gärna med där också när ni ändå håller på! :D Ni hittar mig som:
(YAY! Rosa glitter! haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: