hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Det är verkligen semester.

Kategori: Allmänt

Fy fan så underbart. Nu är det verkligen semester! I fredags var vi på lite grillpartaj hos Tommy och Susanne, igår latade vi oss länge innan vi mötte upp Stefans bojs i gamla stan. Tog ett par öl på irländska The Liffeys, och jag kan återigen konstatera att det inte finns bättre pubar att hänga på. Härlig stämning, härligt folk och världens BÄSTA musik. Och god öl. :) Sen vart det Snaps i vanlig ordning; kul som fan. Fan vad jag älskar sommaren. Bara ett par dagar kvar tills det är dags att resa. JAG LÄNGTAR SÅ GALET MYCKET!! Nu ska jag fortsätta vara mätt på våra hemmagjorda hamburgare, men ändå koppla på dessertmagen och trycka i mig lösgodis. Stefan sover i mitt knä, så jag får passa på, haha. Weee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: