hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Bra dag

Kategori: Allmänt

Tack gode nånting att idag är en bra dag, för den igår var värdelös. Fast egentligen ändå inte.
 
Såg, på ett ungefär ut, såhär:
Vakna, skynda till företagsläkaren på östermalm där jag långsamt inser vilket jävla MECK det innebär att ha med försäkringskassan att göra, hem och fixar med papper och blanketter, maila chefer och ringa samtal, får tid direkt hos terapeuten vid globen, promenerar dit, har ett bra snack och till sist hem och har ÅNGESTÅNGESTÅNGEST. Och när jag sitter och är som mest självömklig får jag ett samtal som förändrar hela dagen. Till det bättre, tack och lov.
Tog det som ett tecken (andligheten kickade in) och slutade grina och fick massa ny, positiv power istället. 
Så. Omtumlande dag.
Idag; fått iväg alla papper, bokat de möten som behövdes, fått trevliga nyheter och får definitivt svar om min framtid redan nästa vecka (!!!) och nu kollar jag på How I met your mother och garvar som fan. ÄLSKAR den serien.
 
Jag längtar som fan till att saker ska ordna sig nu!! Och nästa vecka kanske det faktiskt gör det. Tänk om. FAN VAD SPÄNNANDE!
En annan sak jag längtar till är att kl ska bli ca 16.40, för då är världens finaste hemma. <3
 
Nu; återgå till daytime-tv, wordfeud samt göra onödiga bilder lite finare med hjälp av Camera + (har ni inte den appen så ta hem den. Grym.)
Kolla f.ö in min outfit idag; UNDERBAR långkjol från Nümph och enaxlad tröja från Oneteaspoon. Loving it!
 
Filter: Clarity                                                        Filter: Lomografic
 
Filter: Fashion                                                       Filter: Toy camera
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: