hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Besatt

Kategori: Allmänt

Allvarligt, jag är helt besatt av "Real housewifes of Beverly Hills".
Förutom att det är dramadramadramaså gillar jag brudarna (de flesta) som är med; tuffa men ödmjuka och allting handlar mer om deras liv och intriger snarare än deras lyx och flärd. I like.
Vissa av dom är förstås idioter, men ja. Camille FTW! Och Adrienne. Bästa.
 
Jag längtar så mycket till nästa vecka när vi drar mot Köpenhamn! Funderar i princip varje dag på vad jag ska ha med mig för kläder och vad vi ska hitta på, för den enda dagen som är någorlunda planerad är fredagen. Resten ska vi ta helt och hållet som det kommer.
Hoppas på härligt väder!
 
Nu ska jag snart släpa upp mitt ass ur soffan och göra ett par yogaövningar.
Var på Hot Mojo med Pedro i måndags, och det var bland det coolaste jag tränat! Det är alltså bikramyoga; yoga i typ 40 graders värme. Alltså jag har ALDRIG svettats så mycket i hela mitt liv!! Snacka om detoxning och TOTAL rensning av slagg både ur muskler och hjärna. Rekommenderas varmt (haha)!
Hade en träningsvärk utan dess like i höfterna igår så jag tog ett Body Balance-pass för att tänja dom än mer, vilket jag gjorde rätt i för det känns bättre nu. :)
 
Nuså - upp och hoppa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: