hellcat

Freedom is to trust that you're doing what you must, according to your lust.

Är det redan söndag?!

Kategori: Allmänt

Herrejävlar vad helgen gick fort.
Nåja, bara en vecka kvar sen är det SEMESTER!
Förutom Pargaresan har vi också en Köpenhamns-weekend bokad! Jag, Stefan och min kusin Adde sätter oss i bilen och tar en roadtrip till Köpenhamn. Ska bli så in i helvete kul och mysigt. LÄNGTAR!
 
Har varit en väldigt lugn helg eftersom jag fortfarande lider av sviterna från tisdagens utgång. Fy fan.
Mötte upp bästaste Caroline och Fredrik igår och bowlade (jag SÖG stenhårt f.ö.)! Ni som bor i Stockholm; ska ni bowla så bowla på Rock N Bowl på hornsgatan! Kul ljus på banorna och de kör BARA rock och rockvideor på storbildskärm. Mycket bra! (Och ja, dom säljer öl.)
Efter det åt vi varsin köttbit på Helenes Krog, NAMNAM.
Så jävla skönt att göra något aktivt, äta gott i trevligt sällskap sen faktiskt ha tid att åka hem och kolla på en film. De bästa av lördagskvällar artar sig så. 
Dessutom fick jag äntligen chansen att rasta min Versace-jacka som bara legat hemma och sett fin ut! :D
 
Har jag nämnt klardrömmar här någon gång?
Iaf så är 99% av mina drömmar klardrömmar, och har varit det sen jag var barn. På gott och ibland ont. Imorse innan jag varknade hade jag en ovanligt stark klardröm där jag pratade med farmor (som gick bort 2001) och när jag väl vaknade låg jag och grät. Kul sätt att börja dagen på (även om det hon sa delvis var väldigt...betydande).
Så nu kan det bara bli bättre!
 
 
Jacka/Versace by HM, Tee/Gina Tricot, Jeans/HM, Skor/Jeffrey Campbell
 
 
 
Vinnarpose? Man ser klotet där långt fram på väg mot...rännan.
 
 
 
Bästaste av killar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: